Reklamační řád
Reklamace, výměna a vrácení zboží.
Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na email adresu: dudkova.marcela@seznam.cz., telefon: +420 604 986 422.
Všechny zásilky, které k nám dorazí, jsou zadány do systému, o čemž je Vám automaticky odeslán informační e-mail.
Výměna zboží
(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)
Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu: Homi HeGer s.r.o., Pod Bateriemi 1081/3a, 162 00 Praha 6. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail.
V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku! Ke stažení: Formulář pro výměnu zboží
Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)
Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Pod Bateriemi 1081/3a, 162 00 Praha 6 (standardní zákonná lhůta 14 dní). Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.
Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy